rottneros tjejmil

enligt mitt löpschema skulle jag gett mig ut på ett "långpass" i 60 min i lördags, men jag har príoriterat annat... passet blev av sent igårkväll ist. i schemat står det:
"Valfri distans och fart. Om du redan springer sammanhängande på 5km, räcker det gott och väl att du kör 45 min idag. Om du lägger in några gångavsnitt kan totaltiden vara 60 minuter på passet."
jag ställde in nike+ sensorn och gav mig ut. lance armstrong guidade mig i lurarna genom turen. 10 minutes elapsed. 30 minutes elapsed, come on - halfway there! 20 minutes left. 15 min left.
när det var knappt tre minuter kvar var jag hemma igen efter min rundtur. till min förvåning hade jag sprungit 10,72 km.
ÖVER EN MIL! mäkta stolt. halvmaran under 2 h känns inte långt bort nu. kanske måste sätta ett högre mål?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0