gammeln har tagit mig

jag är så himla trött, men jag kan inte sova. jag är hungrig, men mår illa när jag äter.
jag är sällskapssjuk, men när jag umgås med nån vill jag helst av allt var själv. förlåt mig allihopa för att jag är så dålig på att höra av mig och att dyka upp på planerade träffar, men jag är inte mig själv just nu . ge inte upp hoppet om mig...

pappa är inlagd på sjukhuset. han har inte fått behålla någon mat sen i tisdags förra veckan och är väldigt svag. igår, när han las in upptäckte de även att han har en infektion i kroppen. imorse åt han dock en halv tallrik fil, en halv macka och några klunkar kaffe. det är mer än han fått i sig på hela veckan. nu håller vi alla tummarna att han piggar på sig och får komma hem snart, för även om han får all medicinsk hjälp för att bli frisk så vet jag att han vantrivs på sjukhuset och miljön där främjar inte riktigt tillfriskning... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0