skattjakt

Gammeln har tagit mig. Jag är så trött, så trött. Och så låter jag som en kjedjerökande tant och näsan är täppt. Usch vad jag avskyr att vara förkyld... bläää.
Jag blev nyss väckt av min lillebror och svägerska - dom var super exhalterade då de berättat att det gått på skattjakt!
Det har luktat så fantastiskt illa i huset och främst i köket de senaste dagarna. En sur lukt som spridit sig överallt... Imorse så började de leta... och när de öppnade ett hörnskåp i köket förstod de att här är det! I en litenliten springa fick bror in en tång och rörde runt... När han drog ut den, tittade en liten svans fram... HUA! där hade en äcklig mus gått och dött. Yyy aaaan! Så idag står det söndagsstädning på schemat. Innan dess ska jag smeta i lite henna i håret, ta ett fotbad och lägga en ansiktsmask.
Supersöndag till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0