tusen tack

Mitt liv är inte bara i gråskala just nu. Jag vill berätta om min härliga lia-plats. (lärande i arbete = praktik)
Jag befinner mig just nu på Hälsokraft i Enköping. En hälsokostbutik med ett väldigt stort utbud. Här finns hjälp för leder, förkylning, magproblem, viktminskningsmedel, lusthöjande, svettdämpande, vitaminer, mineraler, fettsyror, kolesterolsänkande, uppiggande, hudvård, mat, sporttillskott, värmekuddar, aromalampor, luskammar, teer - you name it! Och alla produkter är läkemedel, inte läkarmedel - it's a huge big difference.
Dagligen så får jag lära mig nya och intressanta saker av mina kära kollegor Nadja och Eva. Ni förgyller mina dagar. Jag kan skratta och gråta med er. Ni är förstående och dömer inte - ni är fantastiska. Tack för att jag får spendera mina dagar med er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej darling! Tänker på dig med! Saknar dig! Puss önskar att jag lunde ge dig en kram

2010-11-17 @ 12:00:44
URL: http://jobacker.blogg.se/
Postat av: Nadja

Hej!!! Såg nu att du har en blogg... Och Tack! Vi är SÅ GLADA att vi får ha dig här. Du är en klippa! KRAM!

2010-11-19 @ 17:53:11
Postat av: Nadja

Hej!! Såg nu att du har en blogg.. Och Tack! Vi är SÅ GLADA över att att ha dig här. Du är en klippa! KRAM!

2010-11-19 @ 17:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0