long time no see

Oj.
Det var ett tag sen...
Wellwell... i'm back.
Befinner mig förtillfället i Enköping. Jag är hemma på praktik - Hälsokraft på Kungsgatan och lär mig allt som finns att veta om kosttillskott. På helgerna jobbar jag på Sätra Brunn som terapeut och instruktör. Försöker att umgås med familjen, vännerna och martin däremellan...
Har kommit igång ordentligt med träningen igen - välbehövligt om jag ska kunna uppnå mina mål tills i december.
Måndag: Promenad + Cycling/Löpning
Tisdag: Promenad + Ben och mage
Onsdag: Promenad + Cycling + Axlar, triceps och bröst
Torsdag: Promenad + Rygg och biceps
Fredag: Vila
Lördag: Promenad
Söndag: Promenad + Cycling/Löpning
hejjahejjahejja :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Go Sophie! Go Sophie! I belive in you darling!

2010-10-25 @ 21:34:41
URL: http://arentjes.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0