hypnos

Jag var på hypnos igår. Jag har under en tid haft väldiga problem med min ormfobi. Den har liksom eskalerat... En tid vågade jag nästan inte gå på toa för jag både hade känslan och kunde förnimma en orm inne på toan. Fast det behövde inte var inne på toan, det kunder vara i eller under sängen. I soffan eller bilen. Jag hade svårt att röra mig ute bland folk helt enkelt.

Eftersom jag var väldigt omtumlad och helt slut efter hypnosen så ville jag inte utsätta mig för mer orm än jag redan hade gjort under kvällen... Gunilla, som min terapeut heter, sa att jag förmodligen inte kommer behöva någon mer hypnos.

Helt fantastiskt!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Darling. Är bloggen dumpad? Miss you! Puss

2011-08-16 @ 11:06:40
URL: http://arentjes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0