2011

2011 är till ända och ännu ett nytt år står för dörren. Tänk va mycket som hänt.
För precis ett år sen så var jag på 90-års kalas hos farmor. Hela tjocka släkten var med, inklusive pappa. Inte kunde någon av oss gissa att han hade knappt en månad kvar att leva.
Den 13e februari somnade han in efter, för oss vakande anhöriga, en brutal sista tid på sjukhuset.
Hela våren handlade om att hålla ihop för min del. Martin var och är ett stort stöd, vi har pratat massor om döden, livet och vi hittade ett nytt lugn, en trygg plattform där vi lever idag.
Jag tog examen från Broby Grafiska och titulerar mig idag Hälsoterapeut. Sen den 18e juni har jag min egna lokal centralt i Enköping och jobbar till 100% med mig egna firma.
I slutet av juni for Martin och jag på, vår hittills mest fantastiska resa - till New York. Vilken stad! Vi båda är helt frälsta och planerar att åka tillbaka i september. Då kommer vi däremot inte åka ensamma...
I slutet på september flyttade vi ut till Bredsand. Vi bor nu 4 km utanför "stan" och har 5 minuters promenad till mälarens strand. Vi trivs fantastiskt bra!
Jo justja! När vi kom hem från The City i början på juli tog jag ett graviditetstest... Och det visade positivt.
Vi är så förväntansfulla och längtar grymt mycket efter vårt underverk just nu! Vi har inte tagit reda på vad för kön det är och har 25e februari som beräknat födelsedatum.
Jag är så himla glad att just vi ska få en liten knodd, men jag är precis lika ledsen att pappa inte får dela det här med mig. Jag vet att han skulle bli den absolut bästa morfarn i världen.
Nu står 2012 för dörren och jag välkomnar detta år med öppna armar!

Kommentarer
Postat av: Tina

STORT grattis till eran Knodd!! Hoppas ni mår bra alla 3! kramkram

2012-03-06 @ 20:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0