hey ho, let's go!

jag längtar efter min nya kropp. eller rättare sagt, ny-gamla.
om 60 dagar förväntar jag mig en förbättring av allt. uthållighet, styrka, kondition men främst - en rippad kropp.

idag körde vi insanity fit-test.
här är mina resultat:
Ex 1: Switch kicks (alternerande sparkar framåt i joggtempo): 60
Ex 2: Power Jacks (som vanliga Jumping Jacks, med en knäböj i varje landning): 48
Ex 3: Power knees (ensidiga höga knän - tempo tempo tempo): 84
Ex 4: Power jumps
(raka upphopp med knäböj i varje landning): 24
Ex 5: Globe jumps
(samma som Power jumps, men där man hoppar åt sidan, bakåt, åt sidan och framåt, ett varv - fyra hopp - för ett poäng): 8
Ex 6: Suicide jumps (hoppa bak med fötterna till en planka på raka armar, hoppa ihop, gör ett upphopp. Upprepa.): 12
Ex 7: Push up jacks (armhävningar med twist - hoppa isär med fötterna på nedvägen och ihop på vägen upp): 20
Ex 8: Low planke oblique (plankan med alternerande knäböj upp mot axeln): 44


bye bye body. vill aldrig se det här igen!
mina mått idag:
lår: 57 cm

stuss: 102 cm

midja: 76 cm

byst: 91 cm

kontraherad biceps: 33 cm

axel till axel: 44 cm
vikt: 71 kg

mål: 65 kg. en rippad kropp. 5 chins

imorgon börjar 60 helvetes-dagar. och fan va jag är taggad! lyssna här
hey ho, let's go! tuff tuff tuff tuff! tuuut tuuut!

FÖLJ OSS PÅ: http://ffeoinsanity.blogspot.com


Kommentarer
Postat av: Ankan

Starkt jobbat!! Be ready to work hard, we all wanna win this!

2010-01-24 @ 20:46:30
URL: http://ankanstraning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0